-.-

Idag började vi nio och sen så hade jag so-redovisning. Shit, de va lättare än man trodde. Sen gjorde jag typ ingenting fram till lunchen och sen efter de hade jag franska. Imorrn ska jag redovisa där med. Aja, sen slutade vi och då drog jag ensam till forum. Det är verkligen öken att dra runt själv. Man blir fett mobbad -.-
  
Imorrn ska vi till globen med alla nior. Då är det gymnasievalsskit typ. Fast vi slutar typ 1 timme och en kvart tidigare tror jag ;) Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske träffa Jonas om ja har tur och sen slagga hos pappsen, fast bara kanske. Idag är jag glad, HAHAHAH. Jag är reeeetard! Pruttarns alltås!
Nu snackar ja me Issa, hon ska vara med mig idag fast jag inte vill vara med henne! 

Jag: Hej, vem är det?
Issa: Issa, va gör du.
Jag; Inget. Sitter typ vd datan.
Issa: Häng med mig in till stan och växla pengar på forex.
Jag; Nee pallar inte. Jag vill inte vara med dig.
Issa; *****
Jag; 78 typ, du?
Issa; Du ljuger :P, jag har 11 hemma. 
Jag; -.-
 Issa; Issa hittade en fotboll!
Jag; JAG VILL INTE VARA MED DIG! :P
 Issa; Följ med nu snälla lilla gris,..
***************
Issa; Vi hörs hej då...
*klick* HAHAHA   xp  Hon lider av svååår damp tror jag.

Kommentarer
Postat av: DEN DÄR ISSA!!!!

tack din älskade tönt ;O , för den delen ville jag egentligen inte vara med dig heller idag:O , men du är så grymt mobbad så tänkte vara snäll :O , men okeej , Jag kan va snäll imorgon istället:D, hänga med in te stan imorgon? xD , messa mig hunney <3

2008-09-22 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0