Vblogg kunde inte visas "/

Idag har jag varit i skolan, inte så konstigt va?
Men dit ska jag inte i morgon, jippie! Sovmorgon blir det för min skull men nu ska jag sätta mig med en bunt läxor som ska göras och sen börjar det någonting på tv som jag ska se :D

Efter min lååånga sovmorgon ska jag gå upp och göra mig i ordning och sen ska jag ut med Lill typ en halvtimme. Sen blir det frukost, läxor och sen göra mig redo för att möta Louie i Vik C och sen ska vi till centralen med henne "/ 
Efter det ska jag handla och sen hem igen. Sen kanske jag åker till Sjöliden, jag vet inte, får se om jag pallar det. 

Idag har jag inte lärt mig någonting mer än att det blir väldigt kallt på kvällen om man bara har leggings "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0