Usch, ibland hatar jag mig själv!

Är inte ni lika deprimerade över vädret som jag är? Från skinande sol till ösregn "/ Inte kul alls. Även mörkret har börjat falla tidigare, vilket jag tycker är tråkigt.

Dagens bild fick bli på min lilla brasa jag tände igår. Varmt och mysigt blev det ;)
brasa


Idag ville jag bara gå och dö, varför ska man gå till skolan varje dag om man bara måste gå hem sen igen(?) Kan man bara inte stanna hemma som pensionärer och sova hela dagarna. Man kunde lixom gå till skolan då när man kände att man hade tid och lust. Aja, hur har ni haft det idag då?
Idag köpte jag ett plommon av Ripe och polerade den riktigt blank. Fin va?
;)
Sen var jag typ fett mobbad, så jag satte mig ner och plåtade min loggbok >.<
dfh
Sen när skolan var slut så träffade jag baby inne i slussen och vi satte oss på Taco Bar och åt lite.
Han hade haft No-prov så han va jätteglad över att det var över nu.
tacoo
Juste, jag har även köpt en ny parfym och den luktar jättegott!
Nu väntar läxorna på hög och sen vill jag att mami ska komma hem så att jag inte behöver vara ensam här ett längre tag till!                
JAG HAR FÅTT GUITARRHERO, SHREK 3, ICE AGE, OC, LOST (och någon till) PÅ MIN MOBIL, TACK SNÄLLA FILIP! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har inte fått några skolfoton idag heller :o

Har aldrig sett ett så fint plommon!

2008-10-01 @ 20:52:27
URL: http://pelleplutts.blogg.se/
Postat av: Wiljander

No problemo baybeee ;)

2008-10-01 @ 22:24:16
URL: http://Wiljand3r.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0