Kväll framför tv:n

Så jäkla skönt att bara sitta och slappa hos pappa :D
Snart ska ja dra ner till pizzerian och köpa pizza till middag.

Idag har jag gått i plugget och vi hade någon slags no redovisning av en fälltstudie som vi hade gjort. Den gick ut på att vi skulle ut i skogen och leta småkryp. Kanske inte min bästa sida som jag visade upp då, men det gick med ett leende på läpparna. Sen så åkte jag till papps och åt glass och sen mötte jag baby på Slussen och vi gjorde inte så mycket. Sen va ja tvungen att sticka till Stadion eftersom jag sjunger där i närheten och nu sitter jag här hemma och vet inte vad jag ska göra.

Nu känner jag mig sådär dum i huvudet som jag alltid gör när jag inte har någonting att göra, jo juste, min mage kurrar!

Vad händer ikväll?

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill också ha pizzaa! <3

2008-10-09 @ 21:44:43
URL: http://www.improveme.se/blog/alltidjohanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0