jäkla rubrik asså

Åhh, jag är sjukt trött.. Jag gick ju upp åtta igår morse och så var jag barnvakt. Då fick jag fett me cash ;D
Sen så åkte jag till Hemmestagrillen och träffade mammsen och Matte. Vi käkade dära och sen åkte jag och Matte till Willys och på bussen drev vi med sköönaste bruden som blev skitsur på Matte, haha xp!
Sen så dumpade jag Matte och drog till sjöliden runt sjutiden och där käkade vi och hade skräckfilmsmaraton. Så jävla mysigt asså. Jag hade med mig en 2 l coca cola, chips, godis och kinderchoklad.
Vi såg sex filmer och de slutade runt 8 i morse och då hade jag varit vaken ett dygn och va jättepigg >.<. Så jag och Jonas åkte gick hem till honom, jag tog en dusch och sen slocknade vi och sov från typ 9 till 4 och sen så åkte jag till Konsum och köpte ännu mer chips som jag och Jonas ska smaska på för han kommer hit om en stund typ. Efter en film ska vi sooooooova!
SOOOOOOVA!

De va ju då såklart Hampus som hade valt filmerna och här kommer de i tur och ordning:
jao

Sista filmen va sjuuuuk bra alltså. Den rekomenderar jag ;D
Den handlade om en spansk tjej som blir intervjuvad på en brandstation och min första tanke va:
Neeeej, ingen spansk dålig dokumentär, det kanske har blivit fel film. De va typ den läskigaste jag sett i hela mitt liv, och jag har sett många, haha :P 

Ja, man ska nog inte vara ensam om man tittar på filmerna iallafall.
jao


Dagens söta:  Erika och Linus ;)
erika och linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0