Jag måste ha mina förbannade chips!

Igår fick jag inte mina chips >.<
Jag typ dog, men det gick bra ändå ifall ni undrar.

Igår var jag iallafall med Jonas baby, Jaffa, Alle, Carro, Basse och några till. Minns inte vad alla hettte men men.
Vi lodade runt i Hemmesta och försökte hitta på nåt kul, men de ända man hittade var ett dagisdisco för sexor typ.
Sen träffade vi Danne med hans tjej Jackie typ och vi va ett tag men sen började de regna på kvällen runt tio typ så då drog vi till donken ;D Ikväll blir det hemmakväll med familjen för min del och jag minns inte riktigt om vi skulle ha gäster men men.. På söndag hade jag tänkt träffa Emmasötan och vi ska prata lite.

Ja, så tråkig är min helg. Men nästa helg blir nog toppen med baby, Izza och Martin :D
Nu ska ja se hur det går för älsklingen med pizzan.

Juste jag drömde sjukaste drömmen, det var en galen brud som ville skjuta mig i min pappas lägenhet och då gömde jag mig bakom julgranen :S

Har ni också konstiga drömmar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0