Jag ÄLSKAR att äta!

Om det är någonting jag är riktigt dålig på så är det att laga mat. Jag är däremot bättre på att ÄTA mat! Nyss gjorde jag min andra måltid. Stekta nudlar med räkor i soya. Visst, det blev ätbart men jag föredrar att göra saker efter recept för annars går det åt helvete!
Som ni kanske sett så lägger jag upp lite recept då och då på olika kakor/ bakverk som jag gillar :D
Det blev ingen smulpaj eftersom det inte fanns något smör hemma utan nu sitter jag och är bara såååå ugen på kladdkakemuffins :D För att lindra chokladsmärtan kanske jag ska ta mig en skiva ananas istället :P
Det är nyttigare, haha xp

Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg :)

2008-10-29 @ 21:01:02
URL: http://sandlita.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: usch då lät inte så skoj.

2008-10-30 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0