I all sin enkelhet.

jag

JAG ÄR
Blyg: nja, kan man knappas säga ;)
Smart: Jag kallar mig smart, men vad andra tkr vet jag faktiskt inte.
Långsam: Snabbare än vissa andra.
Stressad: Ja verkligen... kan aldrig slappna av!
Tålmodig: Till viss del..
Djup: Om jag vill i vissa lägen.
Öppen: Rätt så.
Ärlig: Oftast, men inte alltid!
Positiv: Ja till det mesta fast kan va rätt negativ också.
Rolig: Du avgör.
Ansvarsfull: I skolan JA, annars NEJ.


JAG HAR

Svikit en kompis: ja tyvärr, bajs på mig!
Förlorat en bästa vän: Aldrig!
Sagt att jag älskar en vän: Händer väldigt ofta!
Sovit med en killkompis: Yes.
Sovit med en tjejkompis: haha, dum fråga. JA.
Pussat en av samma kön: Yes.
Slagit en kompis: Mm, de va illa. På plattan för att jag va skitsur, haha fast det gick bra. 
En vän som vet allt: Typ ingen.
Berättat hemligheter: Jupps.


JAG HAR
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Har fortfarande..
Krossat någons hjärta: Haha, ja när jag var yngre (a)
Gett någon ditt hjärta: ja
"Playat" någon: inte illa menat.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut, händer hela tiden!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja, det händer väl..
Varit otrogen: Aldrig.


JAG HAR
Opererat mig: nepp.
Cyklat omkull: mm, många gånger.
Sjungit i duschen: Alltid typ.
Hoppat bungyjump: SKa prova innan jag dör iaf!
Fobi för något: kryp och annat skit.
Sett någon dö: bara på film ;D
Varit på begravning: Ja, mormor<3
Sagt att jag hatar någon: Det händer hela tiden, fast jag menar det oftast inte :P


LIVET
Öl eller cider: Cider
Mobil eller ipod: mobilfan.
Snygg eller charmig: båda är ju bra
Frukt eller grönsaker: båda.
Festa eller softa: båda.
Sommar eller vinter: Sommar<3
Fredag eller lördag: helg är bäääst<3
Kärlek eller vänskap: båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0