Hej...

då..!
Nu ska jag gå och titta vad som finns i vårt tomma kylskåp.
Sen ska jag gå och byta om och sen ska jag åka buss och sen ska jag springa runt som en dåre efter en boll i två timmar och sen ska jag åka buss igen och sen ska jag hem och gnälla på mamma och sen ska jag sätta mig helt utmattad på en stol och gnälla ännu mer på mamma utav hunger och sen ska jag sura resten av kvällen tills jag är redo för sängen och då går jag och surar en stund till och sen så ställer jag klockan på sex och sen lägger jag ner huvudet på kudden för att till sist sov. Allt detta gör jag bara för att det är måndag och för att jag kan se in i framtiden. Ballt va? 


Kommentarer
Postat av: pappa

Li, gå och lägg dig i tid också, så blir det fint..

kram

2008-10-07 @ 16:16:44
Postat av: Wiljander

Ballt

2008-10-08 @ 09:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0