..

Vad ska jag säga?

Kanske att jag inledde helgen med att hänga runt med Issa och Jonas baby på plattan och sen så mötte vi Sis innan vi drog hem till J senare på kvällen. Där kollade vi lite på P.S I love You och sen gick vi ut en stund och sen in igen och gick och sov. Idag vaknade vi typ 10.14 av att min mobilfan låg och ringde. De va ju självklart Issa sötan som ville va me lilla mej typ :P Haha sen så somna vi om igen och sen så gick vi upp, åt frulle och fick sedan jäkligt bråttom för J skulle göra når i Dieselverkstaden och ja tog bussen hem till mams och satte mig och kollade på "Sex and the city - The movie". Jag fick föresten hem den i brevlådan för några dar sedan. Trevlans :D
Jag ska hoppa in i duschen och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0