Vart hamnar mina pengar?

Är det någon som vet det?
Ibland tror jag att det måste finnas ett meeegahål i min plånbok men jag kan inte hitta det.
Nästa gång jag får mina pengar ska jag iaf spendera på en ny väska, smink och julklappar. Det börjar närma sig jul och jag har en massa vänner som jag måste köpa klappar till. Jag kommer gå i back om jag inte passar mig med slösandet. Annars kan man alltid fixa till presenter hemma om man är lite pysslig, för det är väl tanken som räknas?

Idag väktes jag iaf klockan 9. Kan ni fatta att jag var uppe då på en söndag och åkte hela vägen till Torsby med Jonas, Sandra och Janne för att ta upp deras båt. Det var kul att sitta i den när den hamnade på släpet med det var mindre kul att skrapa den från alger och annat skräp som inte borde finnas. Sen åkte vi hem till Jonas, åt frulle och tittade lite på tv. Runt halv ett skulle de till Nynäshamn för släktingar tror jag och jag skulle till papps på sköna söder.

Vid slussen slinker jag in på konsum och får med mig Cosmopolitan och 4 satsumas.
Är det någon mer som tycker att namnet satsumas är fult? Haha, :D

Sen åkte jag hem, tittade på tv, kollade lite på datorn och somnade en timma. Att plocka upp båtar ur vattnet är jobbigt!
Nu sitter jag med min caseläxa som ska vara klar senast i morgon klockan 15. Det går rätt bra enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja snart är det bannemig jul! Blir alltså ingen ego-shopping förrän i slutet på december... Hela mitt studiebidrag kommer lätt gå till julklappar haha :)

2008-11-10 @ 17:07:38
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: sending love

sammma här! jag vet inte va mina pengar tar vägen!

2008-11-11 @ 17:07:51
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0