tidsfördriv

Hur väl känner du ditt syskon?
1.Vad heter han/hon?
Nina

2.När är han/hon född?
14 juli 1997

3.Vart bor han/hon?
varierande

4.Bråkar ni ofta?
inte så mkt längre

5.Har han/hon vart full någongång?
haha nee :S

6.Är han/hon kär just nu?
vet faktiskt inte. Tror inte de.

7.Vad lyssnar han/hon på för musik?
typ radio :P

8.Är han/hon sparare eller slösare?
haha slösare

9.Hur är han/hon som person?
typ säger inte så mycket till mig, men rätt snäll oftast

10.Kan du hans/hennes mobilnummer?
nej

11.Vem umgås han/hon mest med?
Amanda, Tove, Emma, Andreas.. de är typ de ja känner till

12.Vad skulle han/hon göra om någon slog dig?
haha garva o sen typ ba: öhh, hur gick de syrran xp

13.Vilka är hans/hennes sämsta sidor?
typ att aldrig göra som jag vill att hon ska göra.

14.Vilka är hans/hennes bästa sidor?
typ ge mig pengar :P

15.Kan ni umgås som kompisar?
de klart!

16.Vad dricker han/hon om han festar?
venne

17.Är han/hon noga med hur den ser ut?
 typ för det mesta tror ja, men inte lika mkt som mig.

18.Är hon/han en player?
nej inte den tönten ;P


Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha tack för den!

2008-11-08 @ 15:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0