Söndag är en pluggdag

Efter att jag kom hem till pappa tog jag ett låångt varmt bad och lät tankarna fylla mitt huvud. Jag tänkte på allt som hänt under de senaste dagarna/veckorna och på saker som ska ske under kommande veckan. I morgon blir det en lång dag 09.30-16.45 och på tisdag är dagen 09.00-15.00. Sen är det typ som vanligt med plugg i skolan och redovisningar för att sedan ha en HEMSTUDIEDAG på fredag!
Nu sitter jag men min agenda och försöker planera så gott jag kan men datorn laggar :(
haha
 

Kommentarer
Postat av: Sending snowflakes

Sv: Jaaa klart jag kan göra din header! adda med på msn babii3.li :)

2008-11-25 @ 19:19:15
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0