Snö åt folket!

Snön har lagt sig som ett täcke och man går runt och huttrar i sina små jackor. Jag längtar efter sommar!

Min helg har varit toppen men älsklingen och hans vänner.
I fredags så träffade vi lite folk och sov hemma hos J och på lördagen så såg vi film och tjockisshoppade snacks och hyrde 4 filmer för 100 kr. På smällen, Living Death och två till fast jag minns inte. Den första filmen tittade jag, älskling, Simon, andreas och (Niklas) på. Sen stack killarna hem och det var jag och Jonas kvar. Då satte vi på Living Death och det slutatde med att jag ville kolla på  en annan istället.

Sen är jag även medlem på SuperGratis och det tycker jag att ni också ska bli!
Man kan få presentkort som man sedan kan ge bort i julklapp, biobiljetter, trisslotter och en massa andra roliga saker. 
Bli medlem nu! http://www.SuperGratis.se/?r=50333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0