Slappar helg

I fredags var jag ju med bruudsen hemma hos Johanna och hade mys. Vi köpte en massa godis och hyrde filmen Zombie Strippers. Eftersom vi började med maten runt halv fem så kom filmen på rätt snabbt fast det var mörkt ute så vi fick myskvällen superbra. Runt nio bestämde vi oss för att sticka hem till var och en för alla skulle åt olika håll. Då träffade jag min älskling, Simon och Simon. Vi satte och på donken och Simon var så snäll så han lånade mig pengar till KINDERCHOKLAD! :D Åh, ni som inte smakat kinderchoklad i dessa förpackningar bör göra det.
kinderhaha

Jag vaknade upp hemma hos Jonas (lördag) eftersom jag så snällt bjöd hem mig till dem, thihi.
Jonas gick igenom skafferiet och hittade chips och dip som vi satte oss med framför tv:n med. Då tittade vi på Die hard och tjockade oss. Jag fotade lite också men kan inte lägga upp bilderna just nu. Klockan började närma sig fem och jag skulle hem till min lilla vovve för hundvakt så jag drog med mig Jonas till WIllys och köpte färdig kyckling, ris, chips, coca cola, dip, gräddfil, kinderchoklad och en julmust till min älskling. Hemma tände jag en brasa och zappade runt på tv:n. Jag somnade en stund och sen var maten plötsligt klar. Efter det satte vi oss alla fyra, jag, Nina, Jonas och (Lill, hunden altså) vid tv:n och tittade på Falling down. När den filmen var slut tittade vi ifall vi kunde hitta någon annan film och det gjorde vi. Klockan ett gick Jonas och jag ut till mig i min stuga och Nina hade somnat i soffan med Lill. Mamma var på fest och kom hem runt halv tre så allt var jättelungt. Detta var väl min chillhelg och nu är jag hos min pappa inne i stan.
 gubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0