Liten uppdatering

Jag kom precis hem till pappa från Älvsjömässan. Jag fick en massa papper som skulle fyllas i och allt vad det innebär.
Nu ska jag göra mig en varma koppen, Minestrone och väntar på chicksen som är hos Cissis brorsa. Sen drar vi väl till stan eftersom Bo skulle köpa jeans och sen blir det lite hyrda filmer, snacks och annat innan vi åker hem till Bo och har tjejkväll.

Ja, de var väl lite om vad jag ska göra idag, senare ikväll kanske jag åker hem till Jonas om jag får tag i honom och allt.
Berättade jag att jag köpt en pälsjacka?
Mamma ska hämta den idag eller på måndag så då kanske lite bilder läggs upp :D
haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

å va fint bejb :D

2008-11-15 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0