Jag gjorde min dag till någonting bra.

oz<df

Väntade vid Henriksdal tio över åtta och åkte till Saltsjöbaden. Sen hade vi en lååång skoldag där och slutade tre. Jag surade på Slussen och tog mitt vett tillfånga och letade upp bussen som skulle ta mig hem. Bajs, jag gick raka vägen till Louina eftersom jag vaktar hennes lilla kissemisse och sen vandrade jag hemmåt.
Ja som sagt, efter 2 koppar te, 1 Varma Koppen jordgubb och vanilj och 4 smörgåsar så mår jag väldigt bra faktiskt! =)
Jag sitter och lyssnar på Mika - Happy ending och det är väl det jag vill att min dag ska bli. Ett lyckligt slut för att sedan vakna upp i morgonbitti pigg, glad och förväntansfull!
Snart börjar House så jag får se om det blir plugg eller tv-tittande.  

Dagens låt: - Hero Mariah Carey


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Trevligt trevligt lifis x)<3

2008-11-28 @ 00:36:21
URL: http://pelleplutts.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Trevligt trevligt lifis x)<3

2008-11-28 @ 00:37:06
URL: http://pelleplutts.blogg.se/
Postat av: Moa

snygg bild :)

2008-11-29 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0