Jag börjar bli riktigt less på rubriken,

Idag var jag i skolan. Inget nytt mer än att vi ska på teater på onsdag i Dieselverkstaden och på gymnasiemässan i Älvsjö, fredag. Då slutar vi 12 och sen ska ja ut me chicksen och hitta på någonting. Det var riktigt länge sedan eftersom jag oftast varit upptagen :(

Jag är nyduschad och håller på att ladda upp lite musik på mobilen. Tidigare idag har jag varit med Jonas och sen träffade jag Venita på bussen hem och den sista biten hem fick jag åka med hennes mamma. Snällt!

Hemma håller på och tar bort gamla saker jag har haft uppe på väggarna i min stuga och satte istället upp en fin tavla på Marilyn Monroe och torkade rosor. Jag läste någons blogg tidigare och hon undrade varför man får ha döda blommor uppe på väggarna men inte sin mamma. HAHA, jo det kan jag svara på, blommor är vackra, kanske din mamma också, fast inte på väggen tror jag ;)  

Nya gardiner ska skaffas och jag rensar bland tidningar, smycken, kläder och annat jag inte längre har nytta av. Det är jätteroligt! =) Haha, nu ska jag tönta mig innan mamma kommer hem, puss!
hihi

Jonas och jag hittade fina stjärnlampor som skulle passa i min lilla stuga. De skulle stå i varsitt fönster :D

lampa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0