Helg

Vad ska ni hitta på i helgen?

Jag har frågat nästan alla mina vänner om vad de ska göra i helgen, men ingen vet riktigt. Svaret blir oftast; öhh, typ chilla. Du? Jaha, nee ja bara undrade ifall vi skulle ses. Ehh, kan vi väl. Jag ringer dig typ imorgon. Jaha, tänker jag och skiter i personen.

Jag har precis kommit hem från en middag. Det var som vanligt lika roligt att träffas igen hela matlaget då vi är tre familjer sammanlagt. Min kompis hade skaffat sig en hund. Det var en blandning mellan chihuahua och någon ras till.
Hon var namnslös och vi kom på en massa bra namn :P Hon är en tik, men jag hyllade för Rasmus :D

Teknikintresserad som jag är hamnade jag med Joel och vi hade väldigt intressanta konversationer om 2-16 GB på mobiler och att jag vill bli layoutdesigner/webbdesigner för det är ballt tycker jag :P
Haha, seriöst har jag ingen aning om vad yrket riktigt handlar om, men nåt i stil med att man får rita på paint och hålla på me photoshop som jag är grymm på (*NOOOOT*). Höhö, ni som är duktiga på sån jag inte vet ett skvaatt om kan lära mig :P Jo, igår var jag hemma hos Frida och hon hade värsta balla rummet så jag hade tänkt ändra lite i min lilla stuga :D

Nog om skit i detta inlägg. Nu ska ja lägga in en CD och tönta mig ett tag. Även jag måste få vara barnslig ibland ;D

åhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0