En bra start på dagen,

Jag vaknade mitt i natten, trodde jag. Månen sken på mig och jag tittade på mobilklockan. 05.31. Jaha, tänkte jag. Jag beslöt mig för att somna om i 45 minuter. Sen vaknade jag igen av att jag dregglat. Baajs, aja jag är pigg och utvilad, någonting possitivt! Nu sitter jag och äter frukost. Kan ni fatta?
Jag äter blåbärssoppa med mandelbiskvier, juice och två skinksmörgåsar ;D
 
Idag slutar vi 14 och då ska jag hem till mammsen och hämta kläder, kameran och lite andra saker och sen ska jag till pappa och dela ut flygblad.

soppa

Kommentarer
Postat av: Sending happiness

åhhh guuud blåbärs sopppa!!! MUMMS

2008-11-17 @ 16:42:08
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0