Dagens:

Dagens låt: Natasha Bedingfield - Soulmate
Dagens humör: Trött på allt och alla, allmänt grinig helt enkelt. Jag behöver soooova!
Dagens bra: Jag åkte hem istället för att dra runt på stan och göra ingenting.
Dagens dumma: Jag skrattade åt ett cepe på teatern i Dieselverkstaden fast det egentligen inte var något roligt alls. Sen fick jag dåligt samvete.
Dagens roliga: De var väl någon dum komentar jag hörde fast jag inte minns den.
Jag träffade Eva från konfan på bussen hem och då belv jag genast gladare.
Tänk att vissa människor kan få mig att må så bra!

Någon som fått mig att må mindre bra är E. Hon bara sabbar och förstör för min sötunge!
Jaja, hon är inte ens värd att nämna i min fina blogg. Nu ska jag kika vidare bland all gymnasieinfo för gymnasiemässan i Älvsjö på fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0