Varje fredag..

får jag alltid paniik.

Det är någonting med fredagar. 

                                    Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, FREDAG, lördag, söndag

Jag kan få ångest för att jag inte vet hur min helg ska bli, jag känner att jag slösar bort en massa tid på att göra ingenting. Jo, jag vet ju att jag ska stå på Hemmestavallen imorgon och sen på söndag spela match. Men all dendära tiden imellan 20.00-fredag till 11.30-söndag. För det mesta spenderar jag min lediga tid på att åka med SL. Jag åker fram och tillbaka utan att veta till vaddå. Som en gång då jag och Jonas åkte ut till Hässelby strand för att sen köpa 4 paket nudlar för 10:- spänn. Sen sprang vi runt och letade toaletter, men det fanns inga. Oootroligt.
Jag kallar det bussluffa/tågluffa, men vid dethär laget har jag varit på alla platser som finns inom Sthlm typ, (inte) men ändå.

Jag vill hinna vara med att vara med Jonas,Jojo,Ida,Cissi,Matte,Filip,Becka,Emelie.. ja och en massa andra. Men då för att jag inte har tid för alla, så blir det istället inga.

Jag vill shoppa, men mitt bankkort är typ cepee "/ Eller jag fick ett brev hem om att mitt kort hade kommit i "orätta händer", så jag skulle spärra det och få ett nytt. Jaha, och nu har det äntligen kommit, men när jag skulle köpa en paj idag, så strejkade kortet. Synd, så jag fick tyvärr ingen paj. Nu sitter jag ist med ett glas appelsinjuice. Orkar inte blogga mer idag, så nattus alla bloggare!<33 

267803-48

Kommentarer
Postat av: Pappa och Nina

Hej Li
vilken fin sida du har!
Nu sticker vi och seglar
P&N

2008-05-11 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0