varje dag, varje natt

Oootroligt, jag gick upp kvart över fem idag. Det var för att vi skulle ha idrott första timmen och jag behövde åka med bussen som går från mej 06.39 typ. Jaa, idag hade jag på mig mina svarta högklackade skor, svarta zipjeans, dubbla linnen och en svart jacka. Sen såklart alla mina smycken, I LOVE!
267803-49
Idag har jag varit i skolan, en ganska bra dag faktisk. Vi har börjat med en ny kurs, det är mindre bra "/
Den höll jag, Linnéa och Julia på med hela dagen och blev faktisk riktigt nöjda, fast vi är lååångt ifrån färdiga.
Sen när vi skulle ha samling som alltid, (väldigt fåånigt tkr jg), så åkte camen upp ;D
Sen på bussen hem satt jag med Pelle, Byle och  och av Byle fick jag kakor... väldigt måååånga kakor. Tack Byleeee,
aj laaavv juuu, nu vet du de♥
Trackback
RSS 2.0