söndag,..

.......och min helg har inte varit den bästa. 
Faktisk ganska dålig, ja, rätt usel. Idag förlorade vi, 1-0 till ööhhh, aja skit samma.
Pappsen har skaffat en ny laptop som jag nu sitter och skriver på. Iallafall någonting bra denhär helgen, sen var jag även på grillfest hos min älskling<3 Haha, vi hamnade i deras pool med kläderna på, och lillen var inte sen i han heller. Eller han heter egentligen Axel tror jag, men han va iallafall liten =D Det va så kallt så ja hade svårt att andas, så sen fick ja ta ett vaaarmt bad. 
Nej nu ska jag kolla vad som finns i kylen, har nämligen inte ätit sen 10 imorse typ "/
Solen skiner och det är mellan 20-25 grader varmt ute, fast när vi hade match va det faktisk 27 grader i solen. Det sa iallafall Johan:D Men tyvärr måste jag sitta inne och plugga. Måste skriva ett bra mail på franska om jag ska få G-VG, tror jag. Nej nu är jag sugen på nuudlar, så tjingeliing på er ett tag!♥
267803-53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0