shoppingglad;)

Idag slutade jag halv tre och efter det åkte jag och Julia till Sickla och skulle möta Jonis på vägen. Han och hans tre "fjoll"-vänner satt längst upp i ett parkeringshus och knarkade. Jag fick prova lite och det var helt ok, så nu har jag hamnat i knarkarkvarten.

Imorgon ska jag och Jonas ställa oss på plattan och se om vi får nåt hook.
Inte visste jag att knark va så dyrt. Jag har bara 170 kr för tillfället "/  trist.



Idag shoppade jag en "leopardmönstrad" bikini, den va superfin, och sen en svart top med guld på, Gina Tricot 350 :- allt som allt.

När jag och "Julius" gick runt i Sickla blev alla (fyra), alltså jag, Julius, Jonis och Matte fikasugna. Så vi satte oss på Waynes coffee och fikade. Det blev två mochalatt (ar) ?, en chokladboll och en kladdkaka med vispgrädde.
Jag bara äälskar att fika, speciellt med trevligt folk.





Imorgon ska flicksen "PCD" shoppa och vi slutar halv ett, så det blir kanske lite fika och shopping för min del. Sen ska jag till min f.bollsträning som börjar 19.30-21.30.
Måste sussa nu, nuttisar♥

(Självklart så driver jag om knarket ;)
Jag har aldrig testat och kommer nog aldrig heller att göra det, fast ioförsig, man lever bara EN gång!)

Kommentarer
Postat av: Wiljander

Julius Wadstein? Måste vara han, haha vi gick i samma klass XD

2008-05-29 @ 20:51:24
URL: http://Wiljander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0