När jag inte har något att göra, så gör jag detta....

BUSSLUFFAR!
Idag vaknade jag upp med Cissi rakt i nyllet, eller hon satt bredvid min säng och läste Kalle Anka. Klockan var då 12.12 och jag gick upp och snackade med pappa. Han sa att vi skulle titta på en lägenhet i finntorp (nacka). Vi skulle gå senast 12.45 så det blev vääldigt bråttom.
Ett litet "ses gumman" till Cissi vid Medis och sen vidare. Lägenheten var fin, men vid finntorp, jaaa ni vet vad jag tycker om det stället. "/ När titten var färdig skulle jag till mitt, nämligen Jonas. Han är med Nalle, en liten rolig filur. Han heter igentligen Nils men ser ut som en Niklas :P (snäll på sitt lilla egna vis.) Jag hamnar i ålstäket där J min älskling möter upp med moppe, najjzz<3 Sen åker vi till Hagab. där J:s andra polare är. Det är Nalle, och två andra var av M jag inte kan stava till och den andras namn jag inte minns, sry. Sen åker alla till gurra och lodar runt en stund och träffar Pauu, hennes kille och henne kompis som sitter och fikar på Dellan. Sen ska alla åt varsitt håll, så ja och älskl. drar åt Hagab. Nu sitter jag här; trött, nyduschad, äten och mätt och ska snart sova. Gud vad skönt det ska bli med en tidig kväll för mig. Har precis satt i mig två portioner med glass, Cartedór med smak av Crema di Marscarpone. Gott!

Juste, inte att glömma. Jag såg Shrek 3 igår med Cissi och brast ut i skratt när jag kom på att Jonas min underbara pojkvän liknar träsktrollet, ni vet, SHREEEK!

Idag fick min outfit bli väldigt sommrig med tanke på att det var varmt ute, fast lite molnigt. Jag lånade Ninas vita klänning som blev som en tunika för mig med mitt breda svarta bälte och till detta hade jag bruna nylonstrumpor och mina bruna short som jag bara ääälskar! Till det hela hade jag mina ballerinaskor och en vit vindjacka.

Nattinatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0