leeeeedig,

Jag är ledig imorrn. Det är dagsverk, då ska man samla in pengar till de fattiga barnen i Indien typ. Haha;D Ja ska då springa runt på tomten och klippa gräs eller dam(m)suga typ. LOL, fan va trist asså, men sen ska jag till Sjöliden och busa, haha. Sen på torsdag ska jag till skolan och efter det ska jag springa runt inne på Ica Supermarket och sen Willys och jämföra priser, :Ö    Och idag har jag pluggat så ja har fått huvudvärk   "/
 
Juste, de är förståss RIX FM på torsdag, kanske ska dra dit, fast de är inte så kul, men bara just därför :P 
Sen är det även NRJ på måndag, då ja har räningsfan! Jaja, ja med mitt megahöga IQ kommer säkert på nåt!
Nu ska ja ta en kopp te nudeees! (juste mitt förra inlägg försvann igår, så jag skrev om allt igen om min måndag!)

267803-46// lillen ♥

Kommentarer
Postat av: ooolivia atp'

jah orkar inte med dagsverket :) §

2008-05-13 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0