Jag är ju så jävla dum-,...

Ja rubriken stämmer in på mig alldeles perfekt.
Klantig är man också. Nu sitter jag här, igen. Jag sitter på min lilla rumpa framför en fyrkantig liten sak. Dator kallas det. Jaha, nu har jag skrivit ännu ett ointressant inlägg bara för att underhålla mina underbara läsare.

Nu till lite mer intressanta saker. Idag ska jag ha fotbollsträning. Den börjar 19.30-21.30 typ. Sen ska ja hem, ta en varmdusch, ät lite och sen säängen.<3
Det är nog det bästa på hela dagen, när man får gå och lägga sig i sin egna säng och ta upp hur jävla mycket plats som helst, utan att någon säger till en att inte ta allt täcke. (Syftar på min lille pojke Jonas♥)
Visst tröttnar man på folk som inte svarar på ens sms. Eller sånt kan jag bli lite trött på, ifa om det är superjätteviktigt! Jaha, idag fick jag ifa veta att jag skulle ha idrott imorgon på Nacka IP. Öh, vartfn ligger

Aja, nu måste ja plugga lite, sen tar jg bussen 19.14 från mej tror jag eller nåt sånt och blir liite sen.
Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0