Hollywoodsvall/outfit à la Lindsay Lohan


sno stilen: lindsay lohan
Min önskeoutfit en liten kväll som denna när man vill vara lite snygg fast ändå avslappnad.

LINDSAY LOHAN photo | Lindsay Lohan





















Mittbena och hollywoodsvall. Det är vad som gäller just nu. Jag har lagt min plattång åt sidan ett tag och kör nu med mitt "hollywoodsvall". Mitt hår är självlockande vilket jag INTE gillar, fast en dag kom jag till skolan utan plattat hår och alla kommenterade och tyckte att det var skitfint! Annars är jag rätt nöjd med mitt hår, lagom längd och allt och nu kör jag som sagt med inpackningar och utsläppt hår för bästa resultat.  

Personligen tycker jag att Lindsay är sötare som brunett ;)
Det framhäver hennes ögon mera. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Wiljander@

Haha tkr inte direkt att hon är till 100% söt iaf. Men brunnet är väll snyggast på henne, annars ser hennes skumma ansikte skummt ut XD

Ja de va snyggt med ditt hår när du inte använder 300kg spray XD fast de va snyggt då me ;)

2008-05-25 @ 19:00:58
URL: http://Wiljander.blogg.se
Postat av: johanna

tkr som du li, pluss att ditt hår e asfint när det är oplattat;)

2008-05-26 @ 15:45:31
Postat av: Esmeralda

Jag tycker att hon är jätteful på båda bilderna.
men annars är hon skitsöt som blondin!

2008-05-27 @ 21:38:58
URL: http://esmiralda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0