Hellue,

Nu har jag inte haft tid att blogga på sisådär, ja låt säga på ett dygn kanske. Det beror främst på att jag spenderat min tid med min pojkvän som jag inte sett på ett tag, och sen har jag även min moster (mammas moster igentligen på besök) :P
Som sagt, helgen kmr bli asball för jag ska ha ett litet party:D
Mina nära och kära är såklart bjudna och lite andra vänner, eftersom jag fyller 15 år på söndag.
Imorgon ska jag iallafall åke med moster, mamma, Nina och Marie till Siggesta. Vi ska äte en fet brunch. Det är en blandning mellan breakfast & lunch. Klyftig va?

Jaja, nog snackat om en massa skit. Här är det på mitt vis, aigth?
Jag önskar mig såklart en moppe, men jag vet inte vad ja kmr att få..

Juste, jag och min älskling drog ner till stranden idag och kollade på solnedgången och jag badade mina fossingar. Igår plåtade jag även med min lilla vovvsing, det blev runt 134 bilder "/ men palla att jag lägger upp alla, så de kmr troligen upp imorgon.
267803-66
Bild på min lilla fixar-Nisse (aa). Dålig bildupplösning, eller jag har förstorat bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0