fotbollsmatch, = ensamkväll

Hejsan alla mina älsklingar<3
Nu blir det ett kort inlägg innan ja måste rusa till bussen som går 16.19 från lilla mej.
Idag är det match mellan Huddinge-VIF, hoppas att vi vinner:D
Jaha, jag har spenderat min dag med min lilla älskling J. Vi åkte med hans båt till deras landställe ute på Skogsö och....flyttade grus(?), haha, aa som sagt, vi flyttade grus från en plats till en annan och nu har jag fått träffa J:s mormor och morfar, de va supertrevliga (:
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer och då brukar jag få lite lätt paniik, men ska väl ringa upp lite folk och se om jag får napp. Just nu sitter jag med min lilla älsklings tröja.. Den är grå, fin, stor och supermysig..♥

(hittade en bild på mej, tagen för ett bra tag sen..
men den fick komma upp nu iallafall, bättre sent än aldrig..)
267803-42

Kommentarer
Postat av: Sandra.S

Hahah!.. min mormor e lite galen! Som hon stod där med håret rakt upp och eldade tills hon blev alldeles svettig! hahahah!

2008-05-03 @ 09:58:34
URL: http://sandraash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0