ensam hemma

Ja vet inte varför, men jag gillar inte att vara ensam hemma.
Visst, lillbebin ligger i sin korg och allt är lungt, men något känns fel. "/

Jag har tittat lite på tv, inget vidare,..
Brukar inte kolla på det så ofta, men passar på när N inte är hemma (:

J kunde inte vara med mig idag, tyvärr. Han skulle vara med Matte och fiska. RUTTET.
Ja, då va det väl bättre för mig att stanna hemma och göra ingenting dåråh.
Jag borde sätta lite fart, kanske fixa lite inför morgondagen. Jag och mamma ska stå på vallen och sälja saker i nåt café. booorriiing.


Bajs för allt som är trååkigt här i livet.. ♦
267803-52

Kommentarer
Postat av: johannah

jag ÄLSKAR att vara ensam hemma! (:

2008-05-08 @ 20:58:59
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Anna-Carin

kolla på efterlyst, det e rät kul o intressant. eller kanske inte kul försig =/

2008-05-08 @ 21:12:10
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0