en natt sömn

Otroligt att jag ens är vaken. Jag gick och la mig två inatt och vaknade 05.57 superpigg!
Nu har jag precis ätit en jättegod frukost, fast jag hatar ostar med hål i >.<
Det går lixom inte att skära i de "/
Aja, det finns värre saker som,...varmt teee!

Idag hade jag lite klädpanik, jag hade inget att ha på mig, så det fick bli min jeanskol, vitt linne, en sak över detta och sen min gråa kofta, I LIKE!
Idag skulle jag vilja ha ännu en av Nicole Richies snygga outfit.
Den skulle vara som gjorde för det fina vädret!

Dags att dra mig mot bussjäveln, trist nog. Jag skulle helldre vilja gå och lägga mig igen eller nåt, men betygen sätts på fredag och sen är det MIN hel sweeties!♥

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0