ännu en vecka har gått,

Jag har precis kommit hem från skolan och idag skiner solen och det är 17 grader ute. Jag hade tänkt lägga mig ute i gräset och sola lite, men plugget går före allt just nu. Jag har franskaprov imorgon, matteprov på måndag och sen ska alla andra ämnen, såsom svenska & engelska lämnas in nästa fredag. Sen äntligen kan jag pusta ut, för nu är det inte långt kvar innan jag fyller 15 och det blir sommarlov! ;)

Jag som annars alltid plattar mitt hår varje morgon, lät det bara vara med min lockar. Många tyckte att det var fint, det liknade korkskruvslockar. 

image56 
min outfit.♥

Kommentarer
Postat av: Kelly

Ouf thats hot!

2008-05-22 @ 21:19:33
URL: http://keeelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0