ändrade tider "/

jaha, idag skickade min mamma ett mess till mej. Vet ni vad det stog, jo att jag skulle ha träning 20-21.30.. buhuuuu! Jag lovar jag kmr inte komma ihåg dethär nu. Förrut kunde jag gå på att jag alltid hade träning på T: dagarna (: Alltså tisdagar och torsdagar, nu har det blivit månda och onsda, varför? 
ja så nu är det bra att vänta på lilla mamsen som kmr hem med mina fotbollssaker, lite käka och sen kila till bussjäveln. 

J drygade som fasen idag, eller det var jag bråkade me han. Han va sjukt trött men jag ville att han bara skulle vara lite social, så jag snodde en blomma från kyrkogården och skulle så snällt ge den till honom, men han var med en pissråtta! Hon heter Marie. Jag har nått emot henne, jag vet inte varför..Jao, så då fick jag tyvärr inte gå av i hemmesta och ge dendära blomman som nästan hade vissnat vid dethär laget, synd för mig men syndast för blomman. Nej förlåt, nu sitter jag och babblar en massa gojja igen när jag istället borde gå och äta lite innan tredje världskriget bryter ut mellan mig och Nina. Cyaaaa!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0