sängen väntar,

jaha, nu blir det mitt sista inlägg för denna dag. Jag har varit vaken sen typ 10.50 :Ö Ooops, om ja inte får alla mina timmars sömn blir ja som ett litet åskmoln som bara spyr ut fula svordomar. Ett bra expempel är på SL:s dumma bussgubbar, eller inte alla då, men några. Ja skulle åka till min pappa å ta bussen som gick 17.44 men chaffisgubben åkte 2 minuter för tidigt, och vips så missade jag bussen och fick typ vänta i en evighet på nästa, just bara för att de typ va helg/långfredan.

ja, fast utan SL skulle ja juh inte klara mej, så ska inte klaga så mkt,

Bilden ?http://www.psj.se/images/sl_logotyp__100__cyan_.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

dagens outfit:
blåslitna jeans, Bik bok 249:-
randigt linne, H&M 49:-
svart munktröja, älsklingen <3

kvällens outfit:
svart klänning, Lindex :S
svart kofta, Lindex :S <----------
(igentligen gillar jag INTE lindex kläder, men klänningen va rätt OK.)
tunna strumpbyxor, H&M?!
(bilder dyker nog upp lite senare)


jaja, nu tror jag snart att min farbror, pappa och faster man, ska gå å lägga sig, o jag tror nog att jag ska göra samma sak. Imorgon blir det shopping o ja kanske, kanske hinner träffa Sis innan hon skulle ut me nån snubbe typ.

Hoppas hon har lite tid över för mej, jaja, nu ska ja inte sitta här o gagga på om skit som igentligen inte alls angår er läsare, men som sagt, rätt trött efter en helgalen dag då vi hade charader med släkten o skönaste va ju farfar som fick Hulken, haha, ;D

Bilden ?http://www.levanger.kommune.no/festiviteten/images/hulken_2_x.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel. + farfar = ett gott skratt :D

Nattinatt, cya<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0