morgondagens outfit

Jaha, nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig imogon. Det blir väl ett par jeans och någon top antar jag.
Idag har ja varit hemma typ hela dagen:/
Trist som f*n. Inget ja rekomenderar, men mamma säger att det är nyttigt att ja tar det lungt eftersom ja annars ränner runt på stan hela tiden typ. Där kommer ni nog se mej rätt ofta.
Nej nu ska jag sätta mej och måla naglarna, ja hade tänkt mig blodrött, men hade tyvärr inte de nagelacket med mej till papsen så då får det väl bli det vita nagelacket. Åhh, ja saknar mina brudar Joha o Pelle, 2 veckor i Thailand o man ser ut som en pepparkaka typ:D Nej nu får ja ta å¨sätta lite fart, man kan ju inte sitta här hela kvällen, har lite plugg som måste fixas o annat, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0