min helg//bussluffa suger

I fredags sov ja hos Jonas. Älskling, det är alltid lika trevligt att vara hos dej. Thihi, såg en film o hoppade sen i säng, va typ rätt trött dåe. Sen vaknade ja runt 9, helt otroligt pigg o satte mej o kollade på Jonas när han sov vidare till 11? haha, han snackade i sömnen, skitkul! De säger min morsa att jag brukade göra när ja va mindre, men nu har man juh en egen stuga å då vet man inte så noga. Ifa, Jonas sa två ord, helt begripliga; PIZZA och sen när hans telefon uppe på rummet ringde svarade han; KOM IN!  haha, gullet fattade nog inte riktig. Aja, sen skulle ja tyvärr till stan för att min pappa hade konsert och Jonas skulle få sina släktingar på besöök tror jag.

Bussen in till slussen, jag hinner hem, byta om, och sen ska man rusa till t-banan för första bästa tåg mot karlaplan där papsen spelar. Där satt jag i en timme tror jag och lyssnade och sen gick vi på resturang.

Ja o min käresta, Sis, bussluffade även i fredags. Det suger verkligen, det är roligare att tågluffa med en påse chips i handen.
Btw, vi va hemma hos mej o tog sen bussen som går precis utanför mej till hmmm, ingen aning om vart vi skulle, vi hamnade typ vid slussen tillslut å drog vidare till t-cen? kmr typ inte ihåg, de händer rätt mycke i mitt liv just nu. aja här kmr lite bilder, see å njut!

image27  image29image28 image30
STOCKHOLM'S BABES!

Kommentarer
Postat av: Flora

fan vad trendig du är tjejen! ;D

2008-03-19 @ 19:29:21
URL: http://floras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0