hotellet i Agia Napa,Cypern

Agia Napa, Cyperns turistort är helt underbar! Massor med resturanger, små affärer och trevligt folk.
man ligger en meter ifrån poolen o schteeker som bara den. Jag satsar stenhårt på en fin bränna.

de har blivit lite shopping, såklart! <3
Jag köpte en liknande väska som jag fick i julklapp förra året tror jag av pappsen från Belle, fast nu blev det en vit med guld?!  Jag är jättenöjd men går fortfarande och letar efter den vita bikinin även den med guld, då jag hakat upp mig på att allting ska vara vitt i sommar för att det verkar fräscht(!). Jag vill även ha vita/bruna/svarta ballerinaskor, en till vit väska, ett speciellt halsband, en fin sommarklänning, en solhatt, och allt detta tycks tydligen vara väldigt svårt att hitta:/

Imorgon ska vi åka till nått som kallas spökstaden(en rolig tur för turister), de ligger knappt en mil ifrån hotellet med buss. Staden låt tydligen helt öde(de hade hänt nåt med den, så människorna kunde inte bo kvar, men staden finns kvar), därifrån namnet.

De gick typ på runt 150 ? = 1380 kr.
Lite dyrt med tanke på att inget ingår mer än själva bussturen.

nej nu är ja lite hungrig, tog en fika för ett tag sen, Créme Bruleé, den va JÄTTEGOD inte!  Den kom direkt ut från frysen när den igentligen skulle varit jättevarm, men de lyckades iallafall med Ninas crépes. Crépes med nutella, glass och jordgubbar tror jag att det var. Fick faktiskt smaka lite (aa)
(bilder på allt kommer senare när jag har tid)


byeeeee♥

Kommentarer
Postat av: Elina

när jag fick min juvel va jag tvungen att lämna den på reperation igen..

2008-04-02 @ 19:10:53
URL: http://werneborg.blogg.se
Postat av: Wiljander@peaa

Vacker blogg Liiiii, im proud of ya :)

2008-04-04 @ 18:05:27
Postat av: Syrran

EEEH!!! Fatta att du inte gillade creme brulen. Du väljer alltid fel mat när vi e ute. Mina crepes gilla du iaf! Fick bättre bränna än dej:D Du e fortfarande blek!! Blev du smittad av Louina?

2008-04-05 @ 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0