Grattis Grattis Grattis!

Grattis Pappa, äntligen har du blivit en stor pojke!!
image35
Min pappa fyller år på måndag (24/3) men då åker vi till cypern i en vecka, så vi firar honom idag med hela släkten.
Han har beställt mat från en catering och köpt upp sig på påskmust o allt ikring och är just nu påväg och hämtar all mat för 14 pers.

Själv har jag sprungit runt på stan för att försöka hitta en någorlunda bra present som han ska få på måndag innan planet går. Det fick bli ett påskägg med godis och en kaffe/te mugg i. Han ska även få en ros och en äggklocka ;D

Påskågg, BR 20:-
Godis, Konsum 13,50:-
Åggklocka, Duka 99:-
Te/Kaffemugg, Indiska 49:-
Födelsedagskort, Duka 24,50:-

Foundation, H&M 49:-
Pads, H&M 14,50:-

Jag är väldigt nöjd med mina köp då jag ännu har kvar 1100 kr att ta med till cypern. Haha, papsen trodde att alla pengarna skulle gå åt till glass, men herregud, ja ska ju shoppa järnet!

Aja, måste fixa lite saker o försöka vara lite social mot mina gäster, puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0