Fredagen den 13 Juni

Jag har väntat länge på denhär dagen.
Det är fredagen den 13 som sagt. Det betyder otuuur!
Sen är det ju även min och babys ettårsdag, eller vi träffades för första gången för exakt ett år sedan och blev sen ihop =)

(Mange Schmidt - Glassigt)
"Jag vaknar upp, aah solen skiner igen ... " 
(Själv vaknade jag upp på Fårholmen.)
Jonas tar båten och skjutsar ut mig, Simon och Andreas till ön. Vi slår upp tältet och allt är frid och fröjd, fast vi saknar förståss korven och brödet för att kunna grilla. Så jag och Jonas tar båten till Shell och shoppar loss. Det blev dextrosol, korv, bröd, ketchup, popcorn och lite annat. Sen åker vi tillbaka. Jag somnar lite tidigare än killarna och skiter fullständigt i va de gör. Det kanske jag inte skulle gjort. Haha, nästa morgon, alltså idag, vaknade jag av att tältet som alla vi 4 låg i, var helt kokhett. Jag knallar ut och upptäcker att måsjävlarna ätit upp vår frulle "/   Även mina älskade chips...
Snacka om en dålig start på dagen. Inte nog med det. Sen när vi ska ta båten hem börjar det att dugga lite, neeeeej!
När vi väl är borta från ön så åker jag och älsklingen och lägger till i Torsby, sen är han hungrig, så vi bestämmer att ta lite käk påvägen hem till honom. Vi stannar vid Grantomtagrillen men gubben i kassan va helt LOST! Alltså hans bankomatkortsläsare fungerade inte. Så istället för att bara stryka oss, så kollade han på maskinen i minst en kvart som om något mirakel skulle inträffa, vilket det då inte gjorde. 

Onödigt vetande, fiskmåsar är verkligen IQ-befriade! 

Älskling, vad du än gör, lämna mig inte!
älskl. Kisses Li ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0