helgen,

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men det är ju så att bloggen håller på att byta plattform så jag har inte kunnat skriva.
Under dessa varma dagar har jag då istället för att sitta inne bakom burken, legat ute och bronzat mig. Häärligt!
Det var ju Sveriges nationaldag i fredags, det betyder ledigt och då var jag och mamma bortbjudna på middag. Nina var tyvärr borta med hennes kompis Frida på grönan. Jaha, sen på lördag (alltså igår) åkte jag till älsklingen. Vi skulle köpa lite snacks till oss och sen när vi skulle hem hamnade vi plötsligt på Grisslinge med Simon, Jonas polare. Han hade inget liv för tillfället, men fick det när han hängde med oss ;) 

None

Jaha, idag när jag kom hem till pappsen bestämde vi att vi skulle åka och ta en fika i humlegården, och det gjorde vi. Vi satte oss på caféet  Floras kulle, tror jag att det hette.  Det ser så mysigt ut när alla ligger i gräset med sina filtar och  picknick-korgar. Jag och flickorna har bestämt att vi också ska göra det, så snart som möjligt!

Bloggar lite senare ikväll om inte annat, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0