Solen gör mig lycklig!

Det första jag gör när jag vaknar är att titta ut genom fönstret för att leta efter solen. Jag hittade den idag igen! ;)
Eftersom det är soligt ute fick min outfit idag bli min tubtop och ett par jeansshorts med ballerinaskor till och min vita Lyle & Scott-tröja :)  Nu har pappa och jag gjort allt för att få lägenheten att se fin ut. Det har gått super och nu har jag några timmar på mig innan älsklingen kommer hit och vi ska fira hans lilla kusin Astrid som typ bor i Rönninge tror jag att det hette. Kul kul, kanske hinner ut på stan lite innan för att fixa en litet present.

(Igår skrev jag att pappsen och jag kanske skulle ut och äta middag, men ingen av oss var riktigt hungriga, så det blev lite smått å gott som fanns i kylen.)

Juste, jag sover hos älsklingen inatt, så det blir kanske inte så mycket bloggande för mig på ett tag. Får se vad som händer och om jag har tillgång till någon dator. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0