Småsaker från ASOS

Jag har redan införskaffat sommarens bikini, fast jag vill ha fleeer! Jag hittade denna svarta bikini och letar även efter en snygg vit bikini med guld och en i marinstil 
Bilden nedan från http://www.asos.com
Pinko Embellished Bikini
Jag hittade även en söt sommarklänning.
Oasis Embroidered Cotton Bandeau Beach Dress
Snart så ska jag och pappsen ut och äta tillsammans på någon trevligt restaurang. Jag känner mig sugen på kinamat ;)
Får se vad det blir. Idag har vi även gått i affärer, jag och pappa. Han shoppade loss medan jag inte hittade någonting typ "/ Jag har även bestämt att jag ska börja använda klocka.. Positivt, eftersom jag oftast är så beroende av mobilen att det börjar bli jobbigt. 

Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0