skolavslutningsoutfit

Jag hittade en bild på mig och min lilla BOBII på skolavslutningen.
Freeaket är alltså då jag, som sitter till höger, tyvärr. Man hade ju snyggaste frillan (NOOT) ;)

För att jag älskar er, fast Sis bejb var bortrest, fast vi älskar henne ändå!

Nu har jag hunnit se lite på tv, duschat och fått i mig lite käk och väntar nu bara på far min som ska komma hem från någon lägenhet han skulle kolla på. Han är fullt upp i att vi ska flytta bort från Södermalm till nåt bättre place. Fast jag tycker redan att vi bor bäst! // Lisfis♣

PS. Jag vill döpa om mig till Nisse för jag skulle passa som en Nisse eller kanske som en Kim om jag ska vara mer seriös. Fast Nisse skulle passa mig bra tycker jag, (om man ser på killfronten).
Alla innom vårt lilla söta gäng heter små gulliga pojknamn såsom, Pelle, Bylan (Olle), Bo, Sune, Chelle och så Nisse, fast det rimmar på PISSE "/ Aja, det är nog inte hela världen. Puss. DS.

Max och Julia (aa) <3

Kommentarer
Postat av: Wiljand3r

OCH PÅ BILDERA SÅ SYNS ALLA FÖRUTOM JAG, SOM DU SÅKLART INTE TOG MED! VAFAN xd xd

kram kram kram

2008-06-24 @ 11:59:05
URL: http://Wiljand3r.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0