Skälet till varför man inte ska lägga sig i ett solarium..

Ändring av bloggens sida pågår, vad tycker ni? Var den förra snyggare med detta motiv;
header    ?

I morgon är det ju som sagt Sjöliden 09.00-16.00. Sen hade jag tänkt möta upp flicksen, Sune och Chelle på stan för kanske en fika och sen lite solande. I morgon hade jag som sagt tänkt att bättra på den med flicksen, men blev rädd. Tänk om detta också skulle hända mig. Jag vill inte sluta som en liten chicken!

Nu ska jag ta mig en skål med yoghurt och mina älskade flingor START! 
Then to bed, so good night and sleep well♥

En sak att tillägga. Idag efter Sjöliden var jag en snäll flickvän som äkte hem till min lilla "sjuke" pojke. Jag köpte med mig en coca-cola och så satte vi oss och tittade på tv en stund. Lite senare ringer hans mamma och frågar om jag gillar sushi, jag svarar; Mm men bara sushiris och snäll som hon är beställer hon extra ris :) Haha jag trodde att hon trodde att jag drev, hängde ni med? Aja, nu måste jag äta mina flingor. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0