OMG!

Haha, rubriken är ett skämt!
Idag var jag på Sergelbion med hela KS i Nacka. Alltså, fethajja, hela bion va bokad av oss typ, vi såg Indiana Jones och blablabla* (?) Jaja, den hette nånting med döskalle tror jag. Så intressant va den ifa. Nja, jag kan ju knappast återberätta den, så då var den troligen inte SÅÅ bra..
Jaja, den får typ 3/5 av lilla mig. Sen drog jag, Bo, Sune, Chelle, Olle, och Pelle runt på stan ett tag. Sen stack typ två, så vi andra drog runt ett tag till. För mig blev det shopping av en vit lackväska, jättesnygg faktiskt, smycken och ett resekit. Haha, vad jag nu skulle med resekitet till. Kanske kan användas på lör då ja ska ut me älskling och några vänner. 

Juste, dessvärre hade jag inte med min kameran idag, så det blev inga bilder, tyvärr.
Har ni tänkt på en sak? Vart man än vänder sig på stan (ex. T-cen) så finns det alltid kul folk att titta på. Vissa är så sjukt fula, medan vissa har sjukt snygg stil. Det jag menar är att det finns otroligt mycket olika stilar på människor, och det är bra tycker jag. Tänk om vi skulle ha ett samhälle där alla såg exakt likadana ut. Vore inte det lite tråkigt då? Det skulle ifa jag tycka! 

Nej, nu ska jag ta och göra mig lite nudlar ;)  Bloggar mer när jag har tid, och åter igen.. Laddar upp bilder när jag känner för det. Puss puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0