Innan 12. Morgondagens shopping.

Är man ute på en söndag förmiddag och tror att man ska ut och shoppa blir det lite fel. Mitt på Södermalm känns allt lugnt, klockan är före tolv och det betyder att ingenting är öppet mer än spelbutiker, caféer och lite småaffärer. Jag som hade tänkt mig en shoppingrunda, eftersom mor min är så underbar så hon har satt in 500 kr på kortet :)
Nejnej, men så såg ja att Åhléns va öppet, så då knallade jag dit. Allt är nästan på rea, men jag hittade nästan ingenting som jag ville ha. OTROLIGT! Jo då, jag hittade lite tillägg till babys present föresten.. Blev väldans nöjd och köpte också en liten hudlotion. Kan behövas då och då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0