det finns roligt folk lite här och där

Det är underligt det där.. Ja ni vet, att det är så kul att bara sitta och göra ingenting. Det är avkopplande.
Jag mötte flicksen som det var sagt klockan ett vid Slussen. Då trodde jag att det bara skulle vara jag, Bo och Sis, men NEJ. Då kom hela gänget, (nästan). Byle var väl hemma som vanligt och sov antog ja.. Sen när alla var samlade drog vi till nån affär som hette Millers. Det fanns jättefina kläder där och alla sprang runt som galnar och provade lite småttigott. Sen åkte vi mot t-cen och kollade lite i affärer. Jag hittade en sak, men det är hemligt ifall min lilla pojke skulle råka läsa detta inlägg ;)
Haha, men jag kan ju bara säga att det rör sig om den 30 juni =)

Nu ska jag och papsen titta på ett avsnitt av "The Sopranos" så vi kanske hörs imorgon istället. Night babies<3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0