Det är därför jag älskar;

    Filip WIljander / Wiljand3r om skolavslutningsoutfit:
OCH PÅ BILDERA SÅ SYNS ALLA FÖRUTOM JAG, SOM DU SÅKLART INTE TOG MED! VAFAN xd xd 
kram kram kram "

haha, sry gubben! Jag lovar att lägga ut en fin bild på dig så fort jag fått tag i en ;)


Choklad är underbart att bara sitta och vräka i sig. Just nu önskar jag att jag hade en coca-cola, en chippåse och en STOOR marabou + en skräckis att se med pojken min! 

 

marabou.jpg

 


SL, visst finns det vresiga busschaffisar, men alla kan vi ha dåliga dagar. Det är okej. Bara det inte går ut över passagerarna vill säga.

 

Men tänk såhär, vad skulle vi Stockholmsmänniskor ta sig till, om vi inte hade Stockholms Lokaltrafik?

Utan SL, inget fungerande liv, HAHA :)

 


Nee, nu ska jag gå och fixa lite grejs och sen få i mig lite käk. Pappsen lagar entrecôte med potatis och sallad. Mummmsss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0